Contact

© 2019 Bureau Snugger

Download nu de handleiding persberichten schrijven!

Wendy Oude Veldhuis
Hazelaarhof 48

9408 AW Assen
 

e-mail: wendy@bureausnugger.nl

telefoon: 06-22619773

  • Instagram
  • LinkedIn Social Icon

doelgroepen

en persona's

Wie is mijn doelgroep?

Heb je er weleens over nagedacht voor wie je het allemaal doet? En hoe specifiek is die gedachte dan? Want weet jij exact wie je doelgroep is en wat deze doelgroep wil? Samen gaan we aan de slag met die vragen. We gaan persona's opstellen zodat je exáct weet wat jouw doelgroep wil. Een persona is een fictieve persoon die je altijd in gedachten kunt houden bij het kiezen van marketing middelen, bij het maken van uitingen en bij het uitvoeren van evaluaties. En als je wilt, gaan we een stapje verder. Dan organiseer ik een persona-meeting voor je, zodat jouw doelgroep echt tot leven komt. Je kunt je eigen gecreëerde persona's ontmoeten tijdens een meet & greet. Een gegarandeerde eye-opener voor jou en iedereen binnen jouw bedrijf of organisatie! Word je liever langdurig gecoacht op gebied van marketing? Check dan de marketingcoach pagina eens.

masterclass doelgroepen en persona's

Tijdens een masterclass inspireer ik groepen in 45 tot 60 minuten. We behandelen de highlights, je krijgt volop handige tips waarmee je direct de volgende dag zelf aan de slag kunt. Veel MKB-ers hebben niet helder voor de geest wie hun doelgroep precies is. En dat kan lastig zijn. Want als je niet kiest voor een bepaalde groep, spreek je eigenlijk niemand aan. Je weet dan niet welke kanalen je moet inzetten en wat je boodschap zou moeten zijn. Kies je voor niemand? Dan kiest niemand voor jou. Ik laat je zien hoe je een doelgroep kiest én hoe je gebruik kunt maken van persona's. Want een goede omschrijving van je doelgroep, is van groot belang voor jouw business.

In deze masterclass laat ik je mijn eigen praktijkvoorbeelden zien en beantwoord ik graag vragen uit de zaal. Een Q&A optie is ook mogelijk, waarbij we samen de vragen doornemen. De masterclass kan worden gegeven voor groepen van 8 tot 100 personen.

Het tarief van de masterclass ligt rond de € 450,- ex BTW. Het tarief is afhankelijk van je wensen, de duur en de voorbereiding. 

training doelgroepen en persona's

In deze training gaan we kijken waarom je een doelgroep zou moeten kiezen en hoe deze doelgroep er dan uitziet. We gaan écht aan de slag met een moodboard en je kiest één of meerdere persona's voor jouw business of organisatie. Het maakt de keuzes in marketing zoveel makkelijker en sneller, omdat je niet bij iedere uiting of campagne opnieuw hoeft na te denken wat je wilt vertellen.

In 3 tot 4 uur gaan we aan de slag met informatie over doelgroepen en het opstellen van jouw persona('s). Heb je al persona's opgesteld maar wil je een verdieping voor jezelf en je collega's? Ik heb ervaring in het organiseren van persona-ontmoetingen. Ik zoek de mensen die jij hebt gekozen als doelgroep en organiseer een meet & greet met jouw persona's. Op die manier leer jij je doelgroep supergoed kennen en zul je ongetwijfeld tot andere inzichten komen. Een aanrader!

In de training laat ik je mijn eigen praktijkvoorbeelden zien en beantwoord ik al je vragen. De training kan worden gegeven voor groepen van 3 tot 15 personen.

Het tarief van de training ligt rond de € 850,- ex BTW. Het tarief is afhankelijk van je wensen, de duur en de voorbereiding. 

Emma Kuipers,

Storemanager Decathlon groningen 

De masterclass zat vol met nuttige voorbeelden uit het veld door de vele ervaring van Wendy. Hierdoor en door het interactieve karakter was het erg inspirerend en ging ik echt weg met mogelijke concrete acties voor mijn winkelopening!

hilmer sikkenga,

eigenaar camping midden drenthe

De training die Wendy gaf was heel leerzaam en goed afgestemd op de doelgroep. We konden direct bezig met het uitwerken van opdrachten en teksten. Het leverde een week later al een publicatie op in de vakbladen!

John witteman,

eigenaar john & don socks

Bij de lancering van onze nieuwe sokkencollectie, coachte Wendy ons op gebied van marketing. We hebben influencers ingezet, winacties gedaan en we kwamen al snel in de regionale media. Binnen twee weken was de eerste collectie uitverkocht!